استراتژی ورود به بازار

داستان شروع پروژه

استراتژی ورود به بازار وعده مزایای گسترده ای را می دهد، اما موفقیت آن به اجرای دقیق ادغام بستگی دارد. با راهنمایی محتاطانه شرکت از طریق این فرآیند پیچیده، ما یک تغییر تحول در مدل عملیاتی، طراحی سازمانی و استفاده موثر از همکاری ها در سراسر پایش گسترش یافته را تسهیل کردیم.

در نتیجه، این شرکت و مشتریانش در حال حاضر از مزایای تغییر استراتژی Go-to-Market بهره می برند که کارایی بسیار زیادی را در سراسر موجودیت ترکیب شده به ارمغان آورده است.

بیزیو چیکار کرد؟

بیزیو با موفقیت استراتژی ورود به بازار را تغییر داد و در نتیجه یک نهاد شرکتی یکپارچه تشکیل داد. بعد از اتمام معامله، رهبران شرکت تصمیم استراتژیک برای تغییر شکل دادن شرکت گرفتند.

چالش‌ها

اين شرکت از امريکا بي خبر بود چشم انداز رقابتی، محیط نظارتی و ترجیحات مشتری. آنها به یک استراتژی ورود به بازار نیاز داشتند که خطرات را به حداقل برساند و رشد اولیه را به حداکثر برساند.

راه حل ها

یک استراتژی ورود به بازار را در مرحله ای توسعه داد که با یک راه اندازی آزمایشی در ایالات متحده انتخاب شده آغاز شد. شهرها، همراه با ابتکارات بازاریابی دیجیتال برای آزمایش جذابیت برند. همکاری های توصیه شده با توزیع کنندگان محلی برای پشتیبانی لجستیکی و آسان تر کردن مقیاس.

نتایج

این شرکت در سال اول 15 درصد سهم بازار را در بخش هدف خود به دست آورد و خود را با موفقیت در ایالات متحده تاسیس کرد. بازار با حداقل ریسک سرمایه گذاری

جزئیات پرونده

مشتریان: گسترش بین المللی

روز شروع: 1400/01/20

صنعت: امور مالی و کسب و کار

مدت زمان پروژه: 9 ماه

بودجه: 150 میلیون تومان

بیایید با هم کار کنیم!

به ما زنگ بزنید! ، نمونه ارسال کنید یا به ما ایمیل بفرستید!

آدرس

تهران، سعادت آباد، میدان کاج

تلفن

12345678 (021)

ساعات کاری

شنبه - پنجشنبه: 8 الی 20